Vodafone’un dijital asistanı TOBi, müşterilerin şebeke deneyimlerini yakından takip ederek ve ihtiyaçlarını tespit ederek gerçek zamanlı olarak destek sağlıyor. Yeni teknolojik yeteneklerle donatılan TOBi, bağlantı kalitesini iyileştirme taleplerini hızlı bir şekilde yönlendirerek, yapay zeka destekli müşteri deneyim platformuyla birleştirerek daha hızlı çözümler üretiyor. Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Levent Gemici, devam eden söylemiş, TOBi’nin verimliliği yeni veri kaynaklarıyla genişletilirken, müşteri memnuniyetinde önemli ölçüde iyileşme gözlemlendiğini belirtti. Yeni vermelerle entegre edildikten sonra, müşteri çözüm oranlarında yüzde 55 daha iyi bir yol kat edildiğini belirten Gemici, bundan sonra da TOBi’yi geliştirmeye devam ettiklerini belirtti. Aylık 10 milyon tekil kullanıcı ve 43 milyona yakın sohbet alan TOBi, Vodafone Müşteri Hizmetleri kapsamında hizmet kalitesinde önemli ölçüde iyileşme sağladı.