ABD’li teknoloji şirketi Microsoft, 1 Mart’ta yaşanan büyük çaplı Outlook kesintisinin akabinde güncelleme paylaştı. Teknoloji devi, Microsoft 365 hizmetlerinde kesinti yaşayan kullanıcıların şikayetlerini kıymetlendirerek sorunun nedenini araştırdı.
Hizmet durumu takip platformu Downdetector’e nazaran, kullanıcılar Outlook hizmetlerinde erişim problemleri yaşamaya başladı.
CNBC-e’nin haberine nazaran kısa müddette 9 binden fazla rapor alan site, kesintinin bilhassa Londra ve Manchester’daki kullanıcıları etkilediğini belirtti. Raporların büyük bir kısmında, kullanıcıların oturum açmada zorluk yaşadığı görüldü.
Microsoft, X hesabından yaptığı açıklamada, “Verilerimiz, yapılan değişiklikler sonrası hizmetlerin büyük ölçüde olağana döndüğünü gösteriyor. Tüm hizmetlerin büsbütün düzeldiğinden emin olana kadar süreci izlemeye devam edeceğiz” sözlerini kullandı. Şirket, sorunun nedenini tespit ettiğini açıkladı. Akabinde yaptığı duyuruda, “Soruna neden olan kod değişikliğini geri aldık. Hizmetin olağana dönüp dönmediğini doğrulamak için etkilenen kullanıcılarla çalışarak telemetri datalarını izlemeye devam ettik” dedi.
(ALINTI)
Kaynak: Gazete Duvar